marca 31, 2017

Pędzelki od Zaful

pedzle

 Cześć! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać bardzo fajne pędzelki od Zaful.
W zestawie były trzy pędzle i muszę Wam szczerze powiedzieć, że jestem z nich bardzo zadowolona. Naprawdę! Zwłaszcza jeśli chodzi o pędzel do pudru. Używam go cały czas!

pedzle

Wyglądają bardzo elegancko i są bardzo mięciutkie. Puder nakłada się świetnie. Rozświetlacz bardzo rzadko używam, ale jest bardzo solidny i o wiele lepszy, niż wszystkie inne pędzle, których używałam. Bardzo lubię także pędzelek do różu.

pedzelek

Na razie włosie jest w dobrej kondycji, co jakiś czas myję pędzle wodą z delikatnym mydłem i nie zauważyłam, żeby zesztywniały. Myślę, że posłużą mi jeszcze długo.

ładny_pedzel

Co sądzicie o chińskich pędzlach?

puszysty_pedzel

pedzelek
pędzelki - Zaful

13 komentarzy:

  1. wyglądają bardzo fajnie ;) chętnie bym je przetestowała :D

    >> http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają naprawdę zachęcająco :) Ja nie maluję się pędzlami, ale podobno świetnym sposobem na czyszczenie ich jest czyszczenie za pomocą ''jajeczka''. Słyszałaś może o tym?

    Życzę miłego wieczoru!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry produkt ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pędzelki wydają się ciekawe, klik - 7,27$ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądają fajnie ;) może zamówię jakieś z Zafula ;>
    klik - 7.27$

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają super i może się nawet na nie skuszę :D

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. prezentując się dość fajnie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam pedzelki z chinskich stronek :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne pędzle! *o*

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - V I N T E D (obniżki cen!)
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ochotę je przetestować :D wygladają obiecująco :D http://mejdzejson.blogspot.com/2017/04/matowe-pomadki-my-favourites-of-matte.html

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger