maja 04, 2017

Rosegal summer wishlist


Cześć! Zrobiłam właśnie taki mały przegląd tego, co może nam się przydać w cieplejsze dni. Pierwszym must have'em jest oczywiście kostium kąpielowy! Na Rosegal możecie znaleźć naprawdę świetne kostiumy. Jednak pewnie możecie mieć obawy odnośnie rozmiarów. Ja jestem wysoka, więc mam problemy ze znalezieniem sukienki o idealnej długości i oczywiście kupienie jednoczęściowego kostiumu jest dla mnie nie lada wyzwaniem! Dlatego myślę, że dwuczęściowy kostium świetnie się sprawdzi. Zgaduję, że szukacie kostiumu, który świetnie wygląda, ale również jest praktyczny. Zwykle, gdy idziemy na plażę, albo basen, to z zamiarem pływania. :) 

Hey! I just made a little review of what might be useful in warmer days. The first must have is obviously a swimsuit! At Rosegal you can find really great swimsuites. But you probably have concerns about the size. I'm tall, so I'm having trouble finding the perfect dress and of course buying a one-piece swimsuit is a real challenge for me! That's why I think the two-piece suit will work great. I'm guessing you're looking for a costume that looks great, but it's also practical. Usually, when we go to the beach, or the pool, it's with the intention of swimming. :)




W lecie przydadzą się nam także urocze sandałki. Jak już wspominałam, mój wzrost jest naprawdę sporym wyzwaniem, więc muszę nosić niskie buty. Jednak czasami można zaszaleć i założyć trochę wyższy obcas! W końcu wysokie obcasy pięknie wyglądają na nodze i są bardzo kobiece!

In the summer, we also need to have adorable sandals. As I mentioned, my growth is a real challenge, so I have to wear low shoes. But sometimes you can splurge and put on a little higher heel! You know, high heels look beautiful on the leg and are very feminine!



Jak ja uwielbiam pędzle! Tutaj kolejna propozycja pędzelków ombre. Te kolory są takie żywe, a włosie pędzelków z pewnością jest bardzo mięciutkie!



Czym byłoby piękne, słoneczne lato bez sukienek? Takich białych, z długimi rękawami, krótkimi... Do wyboru, do koloru!


What would be a beautiful, sunny summer without long sleeve mini dress?

7 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten strój kąpielowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne rzeczy, zwłaszcza bikini i sandały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny strój! Poklikane kochana♥

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te biało- czarne buciki :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny strój kąpielowy, a pędzelki są obłędne :) Chcę takie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog i wszystko co się w nim znajduje!;P
    Rob dalej swoje i nie przejmuj sie opinią innych;>
    Tak trzymaj! flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

Copyright © 2016 lady-aria.blogspot.com , Blogger